KOMUNIKAT: UWAGA- zmiana organizacji pracy w Wydziale Geodezji i Kartografii – ze względu na trwający stan epidemii informujemy, że brak jest możliwości osobistego załatwienia sprawy w Wydziale Geodezji i Kartografii tut. Starostwa. Szczegółowe informacje można uzyskać na stronie Wydziału GK (link: Czytaj więcej) lub pod numerem telefonu 14 663 58 68.
Informacja o tym jak zamówić wypis, wyrys z operatu ewidencyjnego, kopię mapy zasadniczej, kopię mapy ewidencyjnej lub inne materiały zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
WAŻNE INFORMACJE:
- Wzór wniosku o wypis i wyrys z operatu ewidencyjnego lub wniosku o udostępnienie materiałów zasobu (mapy itp.) można pobrać (link): Czytaj więcej
- Osobisty odbiór dokumentów zamówionych w formie papierowej odbywa się w holu budynku Starostwa Powiatowego w Brzesku przy ul. Głowackiego 51 w ustalonym przez pracownika terminie, o którym zawiadamiamy wnioskodawcę drogą telefoniczną, e-mail lub w komunikatorze w koncie użytkownika ( dotyczy wnioskodawców, którzy złożyli elektroniczny wniosek o wypis, wyrys z operatu ewidencyjnego, mapę i inne materiały zasobu przez geoportal (link): Czytaj więcej).
- Wypis z rejestru gruntów może uzyskać właściciel nieruchomości lub osoba posiadająca pełnomocnictwo właściciela w tym zakresie, a także osoby wymienione w art. 24 ust.5 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne.
- Przy załączeniu do wniosku pełnomocnictwa, ewentualna opłata za pełnomocnictwo jest wnoszona na konto Urzędu Miasta Brzeska - kasa w budynku Urzędu Miasta Brzeska przy ul. Głowackiego 51 jest nieczynna, nie jest możliwe uiszczenie tej opłaty w Wydziale Geodezji i Kartografii tut. Starostwa – w takim przypadku konieczne będzie uiszczenie opłaty w dostępnych punktach bankowych poza budynkiem Urzędu (w związku z tym zachęcamy do złożenia wniosku elektronicznie – w takim przypadku pracownik przy rozpatrywaniu wniosku poinformuje o konieczności wniesienia opłaty za pełnomocnictwo, opłatę można dokonać przelewem i załączyć wygenerowany plik potwierdzenia dokonania opłaty do e-wniosku).
- W Wydziale Geodezji i Kartografii istnieje możliwość płatności kartą za zamówione dokumenty.
- Wniosek o wypis i wyrys z operatu ewidencyjnego lub wniosek o udostępnienie materiałów zasobu gik (m.in. mapy i inne materiały zasobu) można złożyć w następujący sposób:
1. Wniosek można złożyć elektronicznie (forma preferowana) poprzez GEOPORTAL – (należy założyć konto użytkownika w zakładce – „UDOSTĘPNIANIE map, wypisów, wyrysów ..”- http://brzesko.geoportal2.pl/ i wypełnić e-wniosek w systemie) .
2. Wniosek w formie tradycyjnej – papierowej można złożyć osobiście do skrzynki w holu budynku Starostwa przy ul. Głowackiego 51 lub przesłać pocztą.
UWAGA:
- W Wydziale Geodezji i Kartografii istnieje możliwość płatności kartą za zamówione dokumenty.
- W związku z obecną sytuacją związaną z ogłoszonym stanem epidemii informujemy, że w tut. Urzędzie kasa jest nieczynna.
- Należy złożyć oryginał wniosku z podpisem wnioskodawcy – skan wniosku przesłany e- mailem jest niepotwierdzoną kopią).
- we wniosku należy koniecznie wskazać czytelnie (najlepiej drukowanymi literami) adres e- mail, na który przekazywane będą informacje dotyczące np. wysokości opłaty oraz gotowości wnioskowanych dokumentów do odbioru.