Od dnia 04.08.2021 r., w Punkcie Obsługi Klienta Wydziału Geodezji i Kartografii w Starostwie Powiatowym w Brzesku udostępnianie materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego, tj. wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów i budynków, kopii map oraz innych materiałów, odbywać się będzie z wykorzystaniem systemu kolejkowego.
Punkt Obsługi Klienta Wydziału Geodezji i Kartografii znajduje się na drugim piętrze budynku przy ul. Głowackiego 51. Od teraz wystarczy pobrać kwit z numerkiem z biletomatu znajdującego się na półpiętrze poniżej i czekać na swoją kolej.
Co istotne - w ramach uruchomionego systemu kolejkowego, aby uniknąć długiego nieraz oczekiwania, możliwe jest także wcześniejsze zarezerwowanie terminu osobistej wizyty w Punkcie Obsługi Klienta przez Internet na stronie: https://bezkolejki.eu/spbrzesko.
Zamawiane dokumenty udostępniane są, w miarę możliwości, na bieżąco, ale należy pamiętać, że muszą one zostać przygotowane przez pracowników, stąd czas oczekiwania może czasami się wydłużyć, w zależności od ilości i rodzaju zamówionych dokumentów. Więcej ogólnych informacji o udostępnianiu dokumentów oraz o opłatach można przeczytać TUTAJ.
Przypominamy również, że możliwe jest złożenie wniosku o udostępnienie materiałów zasobu geodezyjnego oraz uiszczenie opłaty za zamówione dokumenty, elektronicznie (bez wychodzenia z domu) z wykorzystaniem Geoportalu Starostwa http://brzesko.geoportal2.pl/ w zakładce Udostępnianie map, wypisów, wyrysów... – więcej informacji o tym, jak złożyć wniosek elektronicznie znajdziesz: TUTAJ. Elektronicznie zamówione dokumenty można odebrać osobiście lub otrzymać pocztą tradycyjną.